Autor Tema: geomedia professional  (Posjeta: 7194 )

Offline jupsi

• Novi član
  • *
geomedia professional
« : Kolovoz 12, 2007, 09:58:37 poslijepodne »
pozdrav, posto sam student trebace da radim na geomediji,  ali  nemam taj softver!  imam arc gis  esri!  da  li  su  slicni  i  ima  li  neko  neka  upustva za geomediju   u  pisanom  formatu,  ja  znam  samo  da  treba  praviti  neke  konekcije itd..!?

Offline Almir Karabegovic

• Mlađi član
  • **
  • Lokacija je bitna
    • Gauss - GeoInformacioni Sistemi
geomedia professional
« Odgovori #1 : Kolovoz 14, 2007, 11:05:31 prijepodne »
Koji je to fakultet?
GeoMedia ima odlican help koji objasnjava konekcije na baze, unos podataka i sl.
Dokumentaciju mozete naci na sljedecoj adresi.

Offline Elvir Ferhatbegovic

• Novi član
  • *
geomedia professional
« Odgovori #2 : Kolovoz 14, 2007, 11:29:42 prijepodne »
Slicnosti izmedju esrija i geomedije ima vrlo malo. Filozofija rada u geomedji je potpuno drugacija u odnosu na filozofiju rada u ArcGIS-u. Tacno je da za pristup podacima treba kreirati konekciju, ali to je je veliki plus jer na taj nacin geomedija pristupa bilo kom GIS formatu a takodje ima mogucnost i direktnog pisanja u iste, sto nije slucaj sa esrijem. Sto se tice alata koji se svakodnevno koriste mislim da su slicni medjutim alati za naprednije analize su dosta jednostavniji u geomediji i da nude vise mogucnosti.
 Neko posebno uputstvo za geomediju nisam vidio ,iskreno nisam ni trazio jer uz instalaciju dolazi i odlican help.

Offline jupsi

• Novi član
  • *
geomedia professional
« Odgovori #3 : Kolovoz 26, 2007, 10:47:46 poslijepodne »
elvire brate kako da  nabavim  geomediju?

Offline Elvir Ferhatbegovic

• Novi član
  • *
geomedia professional
« Odgovori #4 : Kolovoz 31, 2007, 09:06:08 prijepodne »